مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-05سياسي

جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، اظهار کرد: جهاد تبیین با سخنرانی نیست و باید نفر به نفر و چهره به چهره جهاد تبیین داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امروز در محاصره تبلیغاتی هستیم و راهی جز جهاد تبیین نداریم، اظهار کرد: جهاد تبیین با سخنرانی نیست و باید نفر به نفر و چهره به چهره جهاد تبیین داشته باشیم.

سردار محمد عبدالله پور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شرق گیلان که بر سر مزار شهید مرتضی حسین پور شلمانی، از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت برگزار شد، شهید حسین پور را از افتخارات گیلان و از نوابغ جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: زندگی و سیره شهید حسین پور برای آحاد جامعه به ویژه مسئولان راهگشاست.

وی با بیان اینکه شهید حسین پور، تربیت یافته مکتب شهداست، افزود: انقلاب اسلامی ما به برکت اسلام ناب توانست تمام ستمگران عالم را کنار بزند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری این انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: امام راحل، مقام معظم رهبری و مردم سه محور اصلی انقلاب هستند و اگر ایثار و استقامت و بصیرت ملت نبود، پیروزی بر نظام سلطه هم ممکن نبود؛ در طول 44 سال گذشته همواره با توطئه های دشمنان مواجه بودیم، اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است

جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است